پاورپوینت دوره بازاریابی و مشتری مداری

Rate this post
پاورپوینت دوره بازاریابی و مشتری مداری

پاورپوینت-دوره-بازاریابی-و-مشتری-مداری

 دانلود پاورپوینت با موضوع دوره بازاریابی و مشتری مداری،
در قالب ppt و در ۳۵ اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:

دو مشکل اساسی در زمینه بازاریابی در ایران:
اگر چه در کشور ما از اصول ومفاهیم بازاریابی کم وبیش استفاده می‌شود ، اما گرایش به سمت مفاهیم دیرین بیشتر است ؛
بسیاری
از سازمانها اگر چه در زمینه بازاریابی قلم فرسایی می‌کنند لیکن در عمل
خود را به اصول ومفاهیمی که این رشته مطرح می‌کند چندان متعهد نمی‌دانند که
خود ناشی از حمایت‌های نامعقول می‌باشد .
تبلیغات عبارتست ازارتباط
ومعرفی‌غیرشخصی محصول یا خدمات ازطریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه
برای مؤسسات انتفاعی وغیرانتفاعی ، یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص
شده‌اند .
آگهی های کتبی و شفاهی
پوستر, بروشور, مجلات و روزنامه ها
فیلم, تابلوهای خیابانی, نصب آگهی روی اتوبوسها و در ورزشگاهها
اهداف تبلیغات
ترغیب
کردن : این نوع آگهی زمانی که رقابت افزایش می‌یابدوهدف ایجادتقاضای
انتخابی است مورد استفاده قرار می‌گیرد. یـــادآوری  : این نوع آگهی زمانی
که محصولی در منحنی عمر خود در مرحله بلوغ قرار می‌گیرد و هدف این است که
مصرف‌کنندگان راجع به آن محصول بطور مداوم فکر کنند مورد استفاده قرار
می‌گیرد . آگاهی دادن :  این نوع آگهی‌ هنگامی که محصول جدیدی به بازار
معرفی می‌شود وهدف ایجاد تقاضای اولیه است بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد
.

دانلود فایل

Author: Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.