طرح درس طرح درس مطالعات اجتماعی نشانه های ملی پایه چهارم ابتدایی

Rate this post
طرح درس طرح درس مطالعات اجتماعی نشانه های ملی پایه چهارم ابتدایی

طرح-درس-طرح-درس-مطالعات-اجتماعی-نشانه-های-ملی-پایه-چهارم-ابتدایی

دانلود طرح درس طرح درس مطالعات اجتماعی نشانه های ملی پایه چهارم ابتدایی،

در قالب word و در ۷ صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از این طرح درس :

اهداف کلی
 فراگیران با نشانه های ملی آشنا می شوند.(حیطه شناختی)
 فراگیران نسبت به شناخت نشانه های ملی  علاقه نشان می دهند.(حیطه عاطفی)
 راگیران به نشانه های ملی خود احترام  می گذارند.(حیطه روانی –حرکتی)
اهداف رفتاری
از فراگیران انتظار می رود در پایان درس بتوانند :
 نشانه های ملی ایران را نام ببرند.(سطح دانش –  حیطه شناختی)
 در مورد قانون اساسی توضیح دهند. .( سطح درک وفهم –  حیطه شناختی)
 در مورد مفهوم رنگ های پرچم توضیح دهند.(سطح درک وفهم – حیطه شناختی)
 در مورد نشانه های ملی کشور صحبت کنند.  (سطح ترکیب – حیطه شناختی)
 در مورد ایستادن در هنگام پخش سرود ملی دلیل آورند.(سطح ارزشیابی– حیطه شناختی)
 رنگ های پرچم رامشخص کنند. (سطح تجزیه و تحلیل – حیطه شناختی)
 تعداد روز های سال را بر اساس تقویم شمسی محاسبه کنند. (سطح کاربرد – حیطه شناختی)
 درس نشانه های ملی را دنبال می کند. (سطح دریافت یا توجه – حیطه عاطفی)
 سرود ملی را به طور دسته جمعی بخوانند. (سطح واکنش یا پاسخ – حیطه عاطفی)
 برای نشانه های ملی کشور خود اهمیت قائل شوند. (سطح ارزش گذاری – حیطه عاطفی)
 دوستانشان راجهت احترام گذاشتن به نشانه های ملی کشورخود  دعوت کنند. (سطح ارزش گذاری – حیطه عاطفی)
 همزمان با پخش سرود ملی به احترام این نشانه ی ملی از جای خود بر خیزند. (سطح عادی شدن – حیطه  روانی حرکتی)
 از تقویم در بررسی تاریخ استفاده  کنند.( سطح اجرای مستقل – حیطه روانی حرکتی)
 نکات  اضافه را در دفترمطالعات اجتماعی  خود  بنویسند. (سطح مشاهده و تقلید- حیطه روانی حرکتی)
 پرچم کشور را بسازند. (سطح دقت – حیطه روانی حرکتی)
دانلود فایل

Author: Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.